Захисти створене

Інші наші ресурси

  • free.dataprotection.com.ua — безкоштовні утиліти, під'єднувані модулі для браузерів, інформери
  • av-desk.com — інтернет-сервіс для постачальників послуг Dr.Web AV-Desk
  • curenet.dataprotection.com.ua — мережна лікувальна утиліта Dr.Web CureNet!
Закрити

Бібліотека
Моя бібліотека

+ Додати в бібліотеку

Ресурсів: -

Останній: -

Моя бібліотека

Підтримка
Цілодобова підтримка | Правила звернення

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86
Локальна технічна підтримка:
+380 (44) 224-41-60

Поширені запитання |  Форум |  Бот самопідтримки Telegram

Ваші запити

  • Всі: -
  • Незакриті: -
  • Останій: -

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86
Локальна технічна підтримка:
+380 (44) 224-41-60

Зв'яжіться з нами Незакриті запити: 

Профіль

Профіль

Що робити, якщо викрадені кошти із системи дистанційного банківського обслуговування

На жаль, але про факти викрадення жертви дізнаються, коли все вже сталося. І в цей момент виключно важливою стає правильна реакція на інцидент. Перш ніж дотримуватись наших рекомендацій, переконайтеся, що викрадення сталося саме внаслідок дії вірусу. Для цього досить побіжно опитати співробітників, що мають доступ до системи ДБО. Якщо ані вони, ані Ви самі не проводили підозрілі, з Вашої точки зору, операції — швидше за все, діяв вірус або проник у систему зловмисник.

Увага!

  • Не намагайтеся оновити антивірус або запустити сканування — так Ви знищите сліди зловмисників в системі!
  • Не намагайтеся перевстановити операційну систему!
  • Не намагайтеся видалити з диска будь-які файли або програми!
  • Не користуйтеся комп'ютером, з якого, ймовірно, стався витік засобів аутентифікації до системи ДБО — навіть якщо в ньому є гостра (виробнича) необхідність!

Ваші дії мають бути швидкими та рішучими:

  1. Негайно зателефонуйте у свій банк — можливо, платіж ще вдасться зупинити. Навіть якщо платіж вже пішов, попросіть заблокувати всі операції за скомпрометованим рахунком до видачі Вам нових засобів аутентифікації доступу (логіну та паролю, etoken тощо).
  2. Напишіть заяву у свій банк (банк відправника платежу) та відправте її факсом. Роздрукуйте заяву в ТРЬОХ примірниках і занесіть їх в банк. Попросіть поставити реєстраційний номер на двох примірниках — один залишиться у Вас, інший буде доданий до Вашої заяви в поліцію. На прийнятій у Вас заяві мають бути дата та порядковий номер вхідного документа, прийнятого секретарем.
  3. Напишіть заяву в банк отримувача платежу з Вашого рахунку, відправте її факсом. Аналогічно попередньому пункту треба зробити ТРИ примірника та повторити процедуру реєстрації.
  4. Напишіть заяву в поліцію та прикладіть до неї заяви в два банки (отримувача та відправника платежу). Для цього треба відвідати найближче відділення.

    Увага!

    Щоб порушити кримінальну справу проти зловмисників, правоохоронним органам необхідний процесуальний привід — Ваша заява про злочин.

    Якщо у Вас відмовляться прийняти заяву — отримайте письмову відмову та звертайтеся зі скаргою до органу поліції вищого рівня (до начальника поліції Вашого міста або області).

    Встановлений факт викрадення є достатньою підставою для порушення кримінальної справи.

  5. Напишіть заяву Вашому провайдеру з проханням надати логи мережних підключень за період, коли відбулося викрадення.

    Увага!

    Провайдери зберігають логи мережних підключень не більше двох діб — у Вас мало часу!

    ВАЖЛИВО!

    Роздрукуйте всі зразки заяв, щоб у скрутну годину вони були у Вас під рукою, а не в Інтернеті, до якого у Вас може не бути доступу.

Все це має бути зроблене протягом 1-2 діб з моменту виявлення викрадення!

Дізнайтеся більше про так званих банківських троянців

Російський розробник антивірусів Dr.Web

Досвід розробки з 1992 року

Dr.Web користуються в 200+ країнах світу

Більше 71% доходу компанії — продажі бізнес-клієнтам

Цілодобова підтримка російською мовою

Dr.Web © «Доктор Веб»
2003 — 2021

«Доктор Веб» — російський виробник антивірусних засобів захисту інформації під маркою Dr.Web. Продукти Dr.Web розробляються з 1992 року.