КОРИСТУВАЧАМ

Підтримка
Цілодобова підтримка | Правила звернення

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86
Локальна технічна підтримка:
+380 (44) 224-41-60

Поширені запитання |  Форум |  Бот самопідтримки Telegram

Ваші запити

  • Всі: -
  • Незакриті: -
  • Останій: -

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86
Локальна технічна підтримка:
+380 (44) 224-41-60

Зв'яжіться з нами Незакриті запити: 

Профіль

Профіль

Файли зашифровані троянцем сімейства Encoder

Троянці сімейства Encoder зажили недоброї слави через те, що шифрують дані на комп'ютері жертви. Ці дані можна спробувати відновити. Якщо Ви є користувачем продуктів Dr.Web, якомога швидше зверніться до Служби технічної підтримки «Доктор Веб».

Увага!

  • Не користуйтеся інфікованим комп'ютером до отримання інструкцій від служби підтримки «Доктор Веб» — навіть якщо в ньому є гостра (виробнича) необхідність!
  • Не намагайтеся перевстановити систему!
  • Не намагайтеся видалити з диска будь-які файли або програми!
  • Якщо ви запустили антивірусне сканування, не можна вживати жодних незворотних процесів з лікування/видалення шкідливих об'єктів. Перш ніж щось робити з виявленими вірусами/троянцями, необхідно проконсультуватися із фахівцем «Доктор Веб» або в крайньому разі зберегти копії всіх знайдених шкідливих програм — це може знадобитися для визначення ключа для розшифрування даних.

Як скласти запит до Служби технічної підтримки «Доктор Веб»

  1. Служба підтримки «Доктор Веб» надає безкоштовні послуги з розшифрування тільки власникам діючих комерційних ліцензій Dr.Web Security Space та Антивірус Dr.Web версій 9-11, Dr.Web KATANA (від 12 місяців), Послуги «Антивірус Dr.Web» версії 10 (тарифні пакети Dr.Web Преміум і Dr.Web Класик) та Dr.Web Enterprise Security Suite (від 6 місяців), у яких на момент інфікування був встановлений Dr.Web.
  2. Заповніть форму запиту на цій сторінці.
  3. Повідомте якомога більше інформації про те, як сталося інфікування, в тому числі вимоги зловмисників. Якщо є хоч якісь підозри про те, запуск чого послужив причиною спрацьовування троянця, приєлнайте до запиту відповідні файли або вкажіть посилання.
  4. Приєднайте до коментаря в запиті декілька зашифрованих файлів (якщо є можливість — різних типів і розмірів: jpg, zip, doc, pdf тощо) та вимоги зловмисників про перерахування грошових коштів.
  5. Якщо троянець був отриманий електронною поштою (часто листи з такими троянцями імітують лист із банку з повідомленням про якісь проблеми) та Ви не видалили цього листа — збережіть його у файл формату eml і приєднайте цей файл до коментаря в запиті.

Настійно рекомендуємо звернутися із заявою в поліцію.

Щоб порушити кримінальну справу проти зловмисників, правоохоронним органам необхідний процесуальний привід — Ваша заява про злочин.

Приготуйтеся до того, що Ваш комп'ютер буде вилучений на деякий час на експертизу.

Якщо у Вас відмовляться прийняти заяву — отримайте письмову відмову та звертайтеся зі скаргою до органу поліції вищого рівня (до начальника поліції Вашого міста або області).

Російський розробник антивірусів Dr.Web

Досвід розробки з 1992 року

Dr.Web користуються в 200+ країнах світу

Понад 71% доходу компанії — продажі бізнес-клієнтам

Технічна підтримка 24х7х365 UA|RU|En

Dr.Web © «Доктор Веб» 2003 — 2021

ТОВ "Дата Протекшн" є офіційним представником на території України виробника програмної продукції під торговою маркою Dr.Web®